Let it snow

Nu fan ärä vinter i Challa =)

Mysit mä snö å julpynt!
Å imöra ska dä bli mer julpynt här.

Kanske man skull åk te Kalsta imöra å handla lit?
Dä där som mamma ska få.
Besök på biltema, swedol, ikea, bergvik.. å va mer tro?
Dä spörs.
Får väl se om jag ska te Kalsta först oxå.
Beror att på vädret dä.
Väglaget va int dä bästa i söndas precis.
Usch usch då åkt att Sally kana lite här å där
Haha!!
Å min passagerare satt å höll i sej!!
att jag int tog kort på dä.

Ä dä nån som vet om en sån där ljusramp ä bra?
Jag har funder på å fix två extrljus te på Sally eller om jag ska köp en ramp?
Va tor ni? Har ni några tips så ring eller skriv ;)


Krya på dej Hedwig!
Tänker på dej ;)
Di vän Sally.







Jävla framtiden.
Vill int tänk på detta varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0