Sally is home

Va dä ä gott å ha tebaka Sally =)
Min fina älskade Sally!
Va skull man gör uta dej?
Åk jeep ännu antar jag..
Fan va dyrt dä skull bli, dä ä väl nog så dyrt som dä ä.

Va ska man gör mä framtiden tro?
Flytt hem igen?
Eller bli kvar här resten av livet?
Dä vill jag int.

Vill gör nått kul..
Men vet int vad.
Tänker så myck, å på så myck.
Lite dåtid, mycke nutid, å jättemyck framtid.

En vecka utomlands kanske?
Men vart då?
När då?
Nån som ska mä?
Eller bar en kryssning för å kom bort ett litet tag iaf.

Jag har så många funderingar å frågor..
Vem kan ge svar?
Framtiden.
Den som lever får se.

Jobbet nu snart. Igen.




Var finns lyckan?
När finner man lyckan?
Kan den komma åter?
Var finns alla svaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0