Snaaaart freda..

Onsda kväll.
Börjar bli sent, dax å sova.
Dax å drömma om nått fint.

Imöra ska man börj tidiger än tidigast känns dä som..
Å lika så på freda.
Men på freda!
Då bär dä av hemåt!!

Home sweet home
Å snart kommer även du hem =)
Tänker på dej!

Torsby mârten nu i hälja å.
Lillbrorsan kommer hem mä nya åket sitt oxå.
Ska bli kul å se hur den bilen ä
han själv ä ju helt nöjd mä den.
Som sagt, ska bli spännande å se bilen.

Ska vi gå på mârten mä lillsyrran å även häls på momma så han får vi bilen.

Ja va mer ska man skriv då?
Jag ä trött.
Såg lilla Tyra igår. Å va ho har växt!
Hoppes ho blir 1,80 lång å får 43 på skor ;)
Idag på jobbet va ju mormorn å morfarn in å handla lit oxå.

Har ladd hem lite Thorsten Flinck som jag hör på..
Va ju så där, har int hört så myck än men han sjunger att han int blev sjuk..
Kul för honom, kanske dä kommer en bra låt?

Vill att dä ska va freda eftermidda nu!
Typ kvart i två, man gör ett sista ryck på jobbet å sen tar man hälja!
Kommer icke tebaka förän månda.
Otto koro dä ;)

Näst freda ser jag oxå fram emot lit, min fina underbara kärlek ska få på sina extraljus!
Icke dumt dä

Nej gott folk jag får nog fan gå å lägg mej nu om jag ska örk upp imöra.

Som Thosten nyss sjöng,
"jag va så trött, så förbannat jävla trött."

Den mannen kanske int ä så dum ändå?

Natti natti mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0