Snygg snyggare snyggast

här på gården ä väl ändå min Sally =)

äntligen har jag fått på mina nya fina fälger!
Härlit värre!
Men visst blev dä skillnad!





så började dagen...
å nån timme senare blev dä så här..





Visst fan blev dä bättre! =)
Dä kost en del, men men.. Sånt man får räkna mä om man ska ligg på topp..

Fick ett sms ifrå en kompis som skrev.
Men herregud så dyrt. När det finns plåt fälgar ;)

Nu får dä att va nog mä plåtfälger!
Fy så fult.
Dä gör ju så myck å få på fina fälger.

Men du, visst ä dä kul å spar ihop penga å kost på sej nått som man verkligen vill ha? =)
Undrer va resten av sparpengarna ska gå te..?
har du några förslag kanske?
Du som allti har nått å kom mä.
Tänk att dä äntligen kom en kommentar!
haha! att du bar örker bry dej så förbannat..
ja du vet va jag mener.

Dax å kojsa nu, börjer bli lite sent för å sitt upp nu.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja men fan då :) Hur hittade du mig? Skit pärry ju! :D Jo då den sitter att kvar, stadig den vet du ;) Jaså, det är en liten vilde du har du med ja.. Härligt när man känner av dom små liven ju ;)

2009-05-04 @ 15:19:13
URL: http://angelicahenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0