16-12-2009

Grattis på 1års dagen Tindra!!
Massa kramer på dej :):)

Å hur går dä mä tannvärekn då?
Int så jättebra..
Dä ä jävlit ont.
Äter pencilin å ipren.
Ont i magen av piller å för lit mat.

Jag kan ha ont överallt uta å gnäll.
Men tannvärk...
Kan ju int ät så jag får i mej energi å bli pigg igen.
En promenad på en kvart, helt slut!!
Har ingen kraft i kroppen.
Ser mat framför mej så jag blir toki snart!!!

Bar jag kan ät igen ska jag ha en pizza :)
Men..... Nu när man int kan ät som folk,
tappar man vikt. Å när man äter igen går man väl upp 100kg på en dag.
Bäst å int vräk i sej hur som helst även om man vill.

Satans smärta!!
jag går bet.........

Nej sluta gnäll nu, dä räcker för idag!
Gå å lägg dej nu.
Ja ja... Ska drömma om....corsodyl...?
Eller mat.

Kommentarer
Postat av: Angelica

ingen aning??? är väl samma som dig.... bara störningar hela tiden!! blir så förbannad...

2009-12-17 @ 09:20:23
URL: http://angelicahenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0