Livets dryck

Dä ä väl ändå mjölk? Eller oboj...?

Idag när jag had matrast satt jag å läst i aftonbladet en insändare.
Dä lät som att dä va nån arg förskolelärare men han skrev typ så här,

"dagis barn luktar illa, dom bara går runt och fiser. Det luktar fis hela tiden
å så bla bla bla bla... allt beror på bla bla bla i magen för att man dricker mjölk för ofta..."

Ja detta vette att fan om jag tror på, han lät mest va en som vill avreager sej lit.
låt barna drick mjölk i flera liter om dom så vill!
Dä ä ju bra å drick mjölk. Inge snack om saken!
å låt dom fisa för fan!
Bara man blir van ve lukten så vill man int ha nån annan lukt ;)



va har vi på trackslistan idag då tro?
Hailstone - Burning love

Den har vör mä ett tag, men skiva har vör bort,
 å nu har den kom fram ifrå sina mörkaste vrå =)
ack så gla jag blev för dä =)

Dax å gör nån nytta kanske?
Burning love på er iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0