17-07-2009

Hallå, men var finns orken?
Jag har fan ingen ork längre.

Sover hur myck som helst ju!
Baah..
Ska tydligen va så.
Vaknar, skaplit utvilad, dagen kommer igång å man håller på mä nått,
å så bar baah..
Tvärnit.
Som å kör in i ett träd.
Kaput slut. På en sekund.

Får i sej lite mat. Piggnar te. Löser korsord.
Sjunker längre å längre ner i stolen.
Rycker upp sej, går in i sovrummet å tvärsomnar.
Vaknar nån timme senare.
Äter lite till.
Vaknar runt lite.
Plockar lite för å hålla sej vaken.
Går å lägger sej för natten å tvärsomnar.

Å imöra ska jag ju försök jobb!!
Näst sista dagen på Euro Cash.
Måtte dä gå vägen.

Har ju vör hem ifrå Lidl nu.
Tack vare Jenny!!
Du ä för bra du!
Hoppas du hade dä bra ut på landet =)
På månda misstänker jag att du ska te Lidl igen.
Har tänkt kom ner nån dag te vecka å se hur ni har dä.
Om man nu har örken på sin sida.

Men nu ni, klocka ä visst över nie..
Dax å sova.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha gud vad jag känner igen mig.

En orkar inte göra nåt, vill helst bara sova bort hela dagen ;) Men du, gumman.. nu är det fan inte länge kvar för oss!!!

2009-07-18 @ 09:33:24
URL: http://angelicahenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0