26-07-2009

Inget händer dä...
Mer vatten!
Klumpfotad flodhäst.

Va några dager sen man skrev här.
När jag blev ledi trodd jag ju att jag skull ha tid å skriv här varje dag.
Men ikke.
Har haft fullt upp varje dag ju!
Åkt värmland runt å gjort affärer på olika saker.
En del kallar dä skräp, andra kallar dä kult.

Igår va dä sista dagen på Euro Cash.
Nu ä jag helt ledi, länge!! =)

Va har man mer gjort då?
Grillfest på motorgårn, å sen fest på Granevik.
Har int haft tid å kok mer saft heller..
Imöra då?
Nej då har jag så myck annat inplanerat.

Idag har jag fått ganska myck gjort för å va som en flodhäst.
Fixat den lilla sängen mä allt som hör te.
Städat. Rejält!!
Ut mä alla matter å gjort dä rejält.

Men dä va att en del motgångar får jag säg..
Mitt i dammsugandet går skaftet av!
Vet int hur jag lyckes.
John, hjälp!!
Tur han har "superlim"
Fram mä skurmopp å hink.
Den moppen va ju lagom fin..
Iväg te Toria.
Köper en ny för 45kr!!
Oj oj, sicket pris.
Men va fan, ska dä städas så ska dä.
Hem igen å fixar te dä, börjer skur.
Knak knak brak..
John, hjälp!!
Skaft hälvet gick av!!!
Dä va nog int meningen jag skull städ idag...
Te sist blev dä att städat å fint här.

Va ska man ta sej te mä nu då?
Se på film?
Wallander - Kuriren får dä bli.
Sen kojsa!
Hadä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0