29-07-2009

Idag har jag vör lite mer igång å pysslat.
Kom på att jag skull kok saft igen.
Va ut å plock ihop lite rö å svart vinbär.
Blev ganska lyckad saft =)

Mat dax.
Baconsås å pasta.

Sen efter dä kom jag på att jag skull bak kladdkak.
Så nu står den i spisen å borde va klar snart.
Dä ska bli gott dä =)

På månda funder jag på å åk te Lidl å häls på.
om dä ä nån roli typ som jobber då...?
Nån som har möjlihet å skick ett schema kanske?
Eller en liten rapport om vilka som jobber på månda..?
vore tacksam för svar ;)

Nu lär jag nog gå å kolla på dä som står i spisen =)

Kommentarer
Postat av: j som i ...

jaaa, gör det!:)) både jag och t jobbar på måndag, typ 6-14. vid 12 borde beställningarna vara skickade och vi har tid för en stunds "umgänge"...;)



hoppas vi syns;)

2009-07-30 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0