Granevik 2009/06/06

Ja va säger man?
En bra dag torts mitt taskiga humör.. =)

Tror dä får bli massa bilder idag, då ser ni va vi gjort i hälja.
Först på dagen va dä bilutställning i parken.

   
dom däcken ni..

   



Men dä bäst va ju ändå Putte 2 =)
   
Känn dej överkörd...



På kvällen va dä dax för crusing
   
Självaste sheriffen ä i farten
   
Int för att jag vet vem som äger dessa två, men hej å hå va dom ser ut.. =)
På den blå bilen står dä Varning för snöras.
Haha! Wilda Western i Tarsby ;)




Sen på natten va dä dax.
Sven-Ingvars, å efter dä,
Eva Eastwood!!!! =)
   
"My My My, well well well
It´s the cries being forced into 40 that´s all you can say"

Fan va bra ho ä!!
Allti lika kul å se hen.
Vecka 31 när dä ä Rättviks vecka ska ho dit! =)

Så va våran lörda, hur va din då Magnus? =)

Bar å vänt te nästa år å se va dä blir för skoj!
Förra år va ju Nisse Hellberg i Torsby.
Så nästa år, va blir dä då tro...?
Bar å vänt å se =)

Ha dä!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe.. nja. min ligger ytligt tänker jag. :) men sen har jag ju blivit feeeit också. jo då, det går .. massa jobbigheter nu men, det går iaf. hur är det själv??

2009-06-09 @ 09:03:23
URL: http://angelicahenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0