Sommar...?

Har den börj nu tro?
Eller ä den på gång iaf?

Vi får nog håll oss på yta idag så int Angelica drunknar ute på djupet ;)
Apropå förra inlägget, du ska få hör nått näst gång vi ses!
Du vet dä finns ett ord som heter "korkad"
du vet nog va dä innebär =)

Ja nu ä messammern (midsommarn) över för i år.
Å va har man gjort då?
Jobbat. Snorat. Febrat. Å icke att förglömma, Surat!
Dä får man ju bar int glöm.
Sur surare suraste. Vilken form va du själv i?

The life ia hard!
Å jag vet att jag ä int ensam om å ha dä så..
Eller hur Angelica ;)

Ja just ja.
Köpt ju ett par nya skor i hälja!
Int varje dag, mä tanke på mina fötter.
Dä ä nästan en stor grej detta å köp skor för min del.
Men inga flip flop den här gången ;)

Nej va ska man gör tro?
Ta en snabb sväng förbi mammsen mä grejer te hen,
hem igen å fix mat å sen iväg på jobbet.


Tjipp tjopp i ett par flip flop =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha hell yeah, show me :P



Och angående life is hard.. Skojar du eller?? Jävla dyng liv.. Tur det snart är över :)

2009-06-23 @ 08:49:53
URL: http://angelicahenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0