ja ja ja..

Jag ska uppdater nu!
Hinner int skriv lika ofta som dej Angelica..
Jag jobber ju i stort sett varje dag å när jag väl ä hem sover jag..
Eller gör nått tråkit. Som att tvätta, städa, diska laga mat.
Dä ä ju int så många andra som gör dä här...

Men men, va har hänt på senaste?
Den gamla bilen har rullat igång å vi tog oss en tur i lördas på crosingen
å upp te Fensbol på fest!
När man väl ä ut på nått för en gångs skull så ä dä att ganska så kul =)

å allti retar dä nån....
Haha!
Löjlit värre.
Hur örker du? Lägg ner!

Imöra ska dä att bli spännande!!
wiiiie =)
undrer va dom säger. va dom gör. allt!!
pirri pirri =)

Ledi imöra, ärä sant?
Otto koro!
Va gör man?
Hoppas på bra väder så klart!
Sen får dä nog bli en tur te Rännberg.


Nej nu, gardinerna lär väl ut på tork.

Häpp häpp på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0