My weekend

Ja nu har dä att kom ännu en bil här ut på gräset.
Int för att vi har blev ägare te ännu en bil,
men dä ä en som har vör på vinterförvaring som rullade fram nu i hälja.

Så nu ä ju int Sally snyggast på gården...
Men snyggaste fälgera har ho att ;)
än så läng... volvon ska väl få sin sommardäck på snart antar jag.

Va att så mysit å åk en sväng på lörda kväll =)



Int så värst läng kvar te Rättvik =)
va kan dä va? 10vecker kanske? ungefär.



Lillbrorsan kom hem i hälja å!!
Mä lilla Tindra.
Fasters lilla gosefis! =)



Lite yrvaken ä trött ä man, men man kan att skratt åt farmor ändå =)
Så go liten pys!
Fan va man vänter efter en liten egen man kan sitt å mys mä å puss på!
Så gott å mys mä dom.
Lite skit i blöja får man ju räkna mä, jag vet dä.

nej, nu får jag nog gå ner i källern å se om dä ä några spöken,
eller bar se om man har eldat nog myck för å ha varmvatten te en dusch.

Gode gud i höjden gör så panna står på minst 70 grader nu!
Amen

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja, hade jag ändå vetat och tänkt på det så. men vi har ju vårat dejting ställe redan så;)..hihi...ja, gud...vad mysiga dom är dessa små liven:) hur gammal är hon på bilden då?? :)

2009-05-05 @ 08:57:02
URL: http://angelicahenriksen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nu får du faktiskt ta och uppdatera lite.. Skriva om lite roliga saker, så man får veta hur allt ligger till ;) Hoho

2009-05-08 @ 09:48:04
URL: http://angelicahenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0