07-10-2009

Fan va tiden går fort!
Flera dager sen jag skrev här ju.
Å massa har vi gjort!

Men först lär man ju säg grattis!!
Te Veronica å hennes familj nu när dom blev lite större familj =)
Å så söt liten gosse =)
Va rolit för er!!

 

Dä kommer nog bli en hel del bilder denna gången =)

 

Va allt har vi gjort då?

Amerat dä blivande garage golvet.


Så stort blir dä. 12*8m.


Månda möra va dä bar en liten bit kvar å amer.


Månda kväll va dä klart =)
Bar å invänt betong bilan nu!


Härom kvällen had jag tråkit.
Kevin sov.
Inge kul på internet.
Dålit väder, å mörkt!
Avskyr å se på tv.
Så då fick dä bli en Älgjaktsskinka =)

Finns dä julskinka så finns dä Älgjaktsskinka.

Idag fick jag försök fix mä veen jag hämt igår.
2kubikmeter vad lyfter man ju int för hand precis.
Så va gör man för å få av kärra ensam?
Tror int jag behöver skriv så myck, ni ser nog =)

     

 

     

 

Å wolla =)



Klart!
Bar å elda på uta fan nu ;)
Blir dä skavanker på gräsmatta så bjuder jag på dom =)



Men nu får dä nog bli en smörgås mä älgjaktsskinka ;)
Höjt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0