20-09-2009

Nu blev dä rätt datum. Blev dä int sist jag skrev..
Tur att Anna å Neo har koll på oss ;)

Ja då har hälja gått igen.
Freda, hur va den?
Förjävli...
Undrer vem som har dålia nerver å magsår!
Dä ä lixom int bar en grej som går emot. ALLT!!

Vi for iväg te Gräsmark för å köp saker te dä blivande garaget.
Väl där så starter int bilen!!
Min bil har ju int krångel förut..
Had dä int start så had jag gått hem te dej Faster Birgittha.
Dä va typ på andra sidan vägen å ett X antal hundra meter ifrå dej.

En allmänt dåli dag i fredas..
Tycker int om dä, men dä bar blir så.

Tur man har sin levande klagomur ;)
Va skull jag gör annars?
Skriv ännu mer ilska här på bloggen.
Ä att gott å skriv av sej lit iblan.

Men resten av kvällen lär jag att va mä mina kärlekar =)
Den ena åker ju te Oslo inatt... =(
Bäst å tjus rektit ikväll ;)
Eller va säger du klagomuren?
Du har väl kurs för fullt nu :D


Tjus å hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0