05-08-2010

Hela vecka har snart gått å inget bloggande har dä blev.
Vi har faktist annat å gör.

Nu sitter jag här,
lyssnar på Marvin Rainwater - Boo Hoo,
läser bloggar lite här å där.
Allti nån kul kommentar.

Men en sak har jag kom på.
Ingen skriver om mat!
Ingen av dom jag läser.
Å ofta ser man kommentaren,
va ska jag/vi ät idag...?

Så nu har jag fått en liten idé.
Min matblogg :)
Kanske vore nått.
Matrecept som läggs ut.
Å så ska jag försök se te så dä ä bild på all mat jag skriver om.
Doris egna recept.
Hur låter dä tro..?
Bra va?

Ska funder lit på detta.
Får försök lag lite mat å samla bilder först.
Sen får vi väl se om dä blir nån matblogg :)

Nej nu ni.
Klocka går.

Boo Hoo på er :)


http://www.youtube.com/watch?v=cyBEh_WqZKo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0