04-12-2010

Dagen före andra advent.
Tiden rullar på å snart står tomten i farstun.
Å här sitter jag uta bil...
BOOOOORING!!!

Men på månda skull en vänlig själ se på min bil :)
Bra bra bra!
Massor mä jobb inna jag får sätt mej i den å spel Eva Eastwood.

Kan ju åk lit i den vit bilen, å spel massa Eva!
so the beat goes on

Får ju hoppes att Kevin int blir allt för hörsel skadad när man tar ton..

Härom dagen fick jag att en märkli fråga..
Märkli va den väl int.
Men ska man ens behöv svar på dä?!
Tydligen.
Sen tänkt jag att du har ju själv int upplevt dä, än.
Så då vet du ju int,
men du som blir så glad för att andra upplever dä borde väl förstå att dä ä så för alla.

Så nu säger jag väl rätt ut.
Lyckligaste dagen i mitt liv va när vår lille son kom te världen!


Självklart hoppes jag dä blir många fler ;)
Kanske int söner, men lyckliga dagar :)


Fler barn vill jag självklart ha!!
Vem vill int dä...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0