10-12-2010

Dä ä verkligen 14 dager kvar te julafton...
Tur man börj köp julklapper tidit.
Annars had jag fått lite små panik nu.

Va önsker jag mej då?
En bil som funker!
En bil som gör som jag vill!
En bil som jag kan åk i vart jag vill.
En bil som int stanner vart som helst.
En bil man kan ta sej fram mä.
En bil man kan åk te jobbet mä.
En bil som man int behöver ha ett extra batteri mä sej i.
En bil som int behöver ha starthjälp.
En bil som int behöver bogseras hem.
Låter som om dä ä Saab jag prater om va? ;)

Ju mer krångel dä blir desto mer anti volvo blir jag..
Visst, dä kan hända vilken bil som helst att den går sönder å stanner.
Men aldri Sally.
Dä va bilen dä!
Sakner hen än idag!
Att jag va så dum som såld den bilen...

Måst spar ihop penga så jag kan köp en nyare Saab.
Dessa jävla penga..
Dä ä roten te allt ont!
Penga...
Har man inga penga ä man oroli för hur man ska klar sej.
Har man penga, då svir man över hur ska jag spendera dom?
Hur ska jag förvalta, spara mina penga, hur ska jag få dom å växa?
Jävla penga...

Detta igår.
Kan väl int säg att jag int ä tacksam för er omtanke!
Vaknen faktisk fem å funder på  om ni skull ha dä bra idag.
Själv had jag en lagom go hals..
Bar lite halsbränna! Går över efter en mugg mä te :)

Bju på en brakmidda för dä vore väl nått?
Men.. Hur lätt ä dä..?
Men jag kan ju ta min bäste vän i köket å fix nått :)

Ja men vi får hörs en annan dag.
Nu ä dä... lite mer än 3,5tim kvar så ä dä julafton om 13dager.


Go jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0