26-12-2010

Julen ä över.
Julhelgen går mot sitt slut.
En ny vecka står för dörren.
En vecka som inleds mä magsjuka!
Jaa men ååååh va kul..... Not!!

Kevin har vör töli idag, svår å få i mat.
Int ens sin egen jogert vill han ha!
Då ä dä illa!!
Känd han va lite kall svett.
Kom han gånende mot mej när jag satt i soffa.
Ställd sej ve soffa, vek sej dubbel.
Tvärgrin rakt ut, ställer sej upp igen.
Å blööööp...
Full soffa!!!
Dä jämt fors ur ongen.

John fick tag på honom, skynner sej iväg te badrum å blööööp igen,
jämt inna dom kom ini badrum.

Själv fick jag häv av mej byxan å börj tork.
John fick ju fin jobbet så klart..
Dusch av Kevin å på mä pjamas.

Sen gick dä i 210 här igen..
Men nu sover han så gott.
Mammas prins.
Int lätt å va dåli när man int kan tal om va som ä fel.

Annat blir dä när han blir större.
Kan han säg te va som ä fel å man kan gör nått åt dä

Själv har jag vör trött som ett sköbbträ idag!!
Vi va på julbord igår, blev int så sent.
men senare än va jag ä van ve.
Livat va dä ju.
Nått annat kan man int säg om den juldags kvällen!

Neeej...
Baaara 45tim kvar så ä väl vårt lilla "besöksförbud" över.
Tick tack tick tack..
44tim 58min
Ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0