21-02-2010

Här va dä ett tag sen man skrev.
Va har hänt på senaste då?
Nått mer än dä vanlia?

Ja! Jag fick feber en kväll, å dä satt i.
Jäsicken va jag had feber!!
Drygt i bott...

Men så en dag fick jag att kom te doktorn,
gapa å säg aaah.
sagt å gjort så fick jag åk hem igen.
Men först en tur te apotek för å hämt pencillin..
Jag had halsfluss!!
Efter nån dag mä piller så va jag på bena igen å kun teåmä åk å jobb i fredas.

Jävlit gott å kom iväg en dag å gör nått annat för en gångs skull.
Hoppes dä blir fler såna fredager :)

Nu ä nog maten i spisen klar!
Ungstekt korv!! Mä möööe tomater.
Men ingen lök..... :( Tyvärr.
Annars ska dä att va myck lök, dä lixom gör maten så bra ;)

Nu ska jag käka!
Mera korv, gott som fan dä!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

gött att du blev bättre iaf då=)....itte nöe roligt å va sjuk itte=)

2010-03-02 @ 09:37:39
URL: http://anneliestensson.blogg.se/
Postat av: Angelica

hihi, jag tror han kommer få ett fin fint liv hos oss;)

2010-03-13 @ 22:06:14
URL: http://angelicahenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0