11-01-2010

Härom dagen satt jag å koll på Angelicas blogg å såg nått som jag lär ha ;)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fick en son

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Såna had jag inga då

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja dä kan man ju lugnt säg

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur va.

5. Vilka länder besökte du?
Lanzarote, blev nog nån tur te Norge..

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Finns säkert nått.. Men vad?

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
24 augusti, helt klart!

8. Vad var din största framgång 2009? 
Att bli mamma...? Räkans dä?

9. Största misstaget? 
Misstag... Ja, när jag körd fast jeepen kanske :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Går dä bli mer skadad än man ä...? ;)
Nej jag va att frisk å kry som en nötkärna.
Å ingen cykelvurpa på hela året.


11. Bästa köpet?
Barnvagnen å spjälsänga :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bebis grejer :) tex kläder på Tradera

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
När flytten hem te Torsby va klar.
Att jag va gravid å fick en son.
Å självklart, när vi förlovade oss.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Tyvärr.. Poker Face.
Johnny Cash - Farmers almanack & Cajun Born

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Lycklig. Undrar hur många glädjetårar man fällt över gössen 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lite mer ledi ifrå jobbet kanske..
Badat kunde man väl ha gjort mer.


17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Jobbat borde man väl säg.. Kommer int på nått annat.

18. Hur tillbringar du julen? 
Mä nära å kära

19. Blev du kär i år?
Blir ju som nykär varje gång John kommer hem ;)

20. Favoritprogram på TV?
Ullared såklart!! :)

21. Bästa boken du läste i år?
Den enda boken jag läst va nog Vindsträdgården

22. Största musikaliska upptäckten?
Min egen sångröst i duschen ;)
Eller Johns sångröst...?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
 
Ett bilbatteri te Sally

25. Något du önskade dig men inte fick?
Önsk ju inget annat.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Mamma va här så jag bjö på mat å tårta

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaa!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? 
Arbetsklädd, tjock å på slutet blev man en sån där mjukis.

29. Vad fick dig att må bra?
Längtan efter att få bli mamma, å när man äntligen blev mamma

30. Vilken kändis var du mest sugen på? 
John, han ä ju små kändis på motorgårn ;) 

31. Vem saknade du?
När jag nyss flyttat upp te Torsby så saknade jag mina vänner i Challa.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Får man säg Kevin då? Å alla andra små söta bebisar!

Ja bättre svar än så kommer jag int på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0