27-01-2010

Året 2010 dundrar fortfarande vidare.
Varje dag ä dä allti nått å gör å allti nått man int hinner mä.
Som denna förbannade tvättkorgen..
Förra vecka körd jag fyra maskiner, tvätt som en tok.
Den här vecka då?
Har haft tid mä en än så läng.
Baaah.. Hinner ju int mä all tvätt!

Men ifrå dä ena te dä andra.
Jävla kärring som skämmer bort ongan!
Va in på en affär idag för å hannel.
I min goda ro hör jag nån som säger
Ursäkta, men finns det inte Uncle Bens ris?
Nej tyvärr det är slut för tillfället.
Men va ska jag göra då? Mina barn äter bara den sorten!

Ja va fan ska den expiditen gör åt dä?
Kan väl int ho hjälp att kärringa skämmer bort sina barn så..
Va fan lär ungan å ät dä som serveras!
Köp nått annat ris å häll dä i ett paket Uncle Bens.
kan svär på att dom int märker nån skillnad.
Ä dom så jävla kräsen kan dom fan va uta mat!

Dä ä att bedrövlit.
Skull dä int dôg å köp nått annat ris? En gång!
Uncle Bens ä ju fan dyrt å.
Så dyr mat kommer fan int fram på vårat bord.
Här blir dä att te å ät dä som man har råa mä.

Ja myck ska man att hör inna öra roster ihop.

Finns det inge Uncle Bens?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0