24-07-2010

Lörda möra. 07.33
Bodre väl egentligen gå upp å gör nått.
Men här ligger jag i min säng mä datorn i knä å lyssner på Ring så spelar vi.
Väderrapport jämt nu.

Drängen ligger å mojser å sover så gott.
Gör han nog en heltim timme te.

Ja min säng!
Jag har köpt ny madrass :)
Äntligen!!
En sån där som man kan kör upp.
Tryck på dosa så wôôôôôô åker huvudändan upp :)
Lyx!
Har vör ut efter en sån ett tag, men nu så.

Å detta garage tar ju sin tid å bygg...
12*8m slänger man int upp på några dager om man ä ensam å bar har hjälp iblan.
På annersia berg bygger dom dubbelt så stort garage.
Dom ä så gott som färdi.
Vi börj långt för dom, men där ä dom massa folk som sneckrer.
Där fick dom alla vägger klar på knappt en veck på mä takstoler å tak.
Pang tjoflöjt va dä klart.
Ungefär så fort gick dä.

Satt å räknen på mina ledia dager.
Had ju 20 st mer än va jag trodd.
Dä ä ju en månad :)

Men dä ska ju bli lite mer jobb så då spar jag ännu mer på dagan.
Fan att planeringa sket sej för mej..
Men man får va gla för dä lilla man får jobb.
Gott å kom hemifrå en dag å lufta sej, eller vädra av sej.
Vädra av se lite goa skratt ;)

Pank pank pank å flera hundra pank te ska man hör inna detta garage ä klart..
Får nog gå upp nu.

Men vi hörs da.
Ha dä!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0