04-06-2010

Dagen D för min visdomstann.
Idag va dä sagt att jag skull te tannläkern,
för å ta bort en visdomstand som vållat ett antal besvär!
Den sitter helt fel å måst bort!

Kom dit.
Nervös..
Fick kom in på rummet.
"Hur känns dä?"
"Som jag ä på galgbacken....."
Ho fix iordning lite lugnande.
Vänt en kvart.
Had fått tre, TRE, bedövninger.
Dä lugnande medlet hjälpt int.
Va upp å gick runt lit å dä gick hur bra som helst.
Fick mer lugnande.
Nått som jag int minns va dä heter,
men som skull gör att jag blev trött å kunn få minnesluckor.
Kommer ihåg att ho dol i mun,
jag sa att ho skull försök igen.
Poff, så had klocka tydligen snurrat 1,5 varv.
Vet jag att John prater mä mej.
"Men har du redan lagt dej?"
Då va vi tydligen hem.
Vakner nån timme senare.
Bedövad i mun å inser att tannjäveln sitter kvar!!!!
Fuck off tannjävel kan du int bar kryp ut själv?!

Så den fan blev kvar i mun.
Dom fick int lös den ens så dä går å vick på den.
Uhj!!
Men jag ska väl snart dit igen på ett nytt försök.
En ny dag mä billi fylla.
Inget jag ser fram emot kan jag ju lova....

Nu har jag ont som fan själv.
Har ju tabletter som John va in å fix på apotek.
Men icke picke pö.
Hjälps int.
Fan ta dej tannjävel.
Jämt nu går dä int å undvik dessa fula svärord.

Men nu väntar väl en smärtsam sömnlös natt..
Sov gott ni som kan,
sov lit åt mej mä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0