05-05-2010

Jaha.
Va ska jag säg?
Vet int va jag ska säg.
Finns så myck å säg.
Vill.
Vill int.
Men säg dä för fan!
Nej.
Int nu.
Imöra?
Kanske.
Får se.
Angelica du vet.
"mailet"
En apelsin vör gott.
Tänker.
Tänker på olika saker.
Tänker på många saker.
Kan man tänk för myck?
Nja.
Kan man tänk för lit?
Ja.
Kan man ge fan i å tänk?
Både och.
Beror ju på va dä gäller.
Ord.
Meningar.
Formuleringar.
Uttryck.
Visdomsord.
Ordspråk.
Ord ord ord.
Allt bygger på våra ord.
Vårt ord.
Ord står mot ord.
Va prater jag om?
Va skriver jag om?
Vem fan vet dä?
Fråg mej int.
Men vem ska då ge ett svar?
Behövs inget.
Iblan behövs inge svar alls.
En blick räcker.
Eller nått annat.
En puss.
En glädjetår
En kram.
Ont i axla.
Än!
Imöra då?
Fixa färgen?
Falu rö färg.
Å en pensel.
En bre en.
En smörgås?
Nej tack.
Mä gurka på.
Nej tack, dä ä bra.
Men lite tomat då?
Men nej tack, DÄ Ä BRA ÄNDÅ!
Hatar telefonförsäljare.
Int för att dom fråger om smörågs.
Skriv nått vettit.
Ja vadå?
Har dåli fantasi.
Orka.
Känns tomt.
Allt eller inget.
Bättre än inget?
Restless - Better then nothing
Int så illa den.
Annars får dä nog bli Mad Sin ikväll.
Eller Arvingarna?
"även vindarna kan vända"
Nej.
Tacka vet ja Eva Eastwood!
Love her!

Nej.
Men va säger ni?
Släpp en fis å lägger er å sov ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0