09-11-2010

Jag har int haft tid å skrev på flera dager.
Har många järn i elden jämt nu :)

Affärer hit å dit, stålarna ska rulla som man säger!
Inga stora inkomster, men ändå nån krona på mina tradera auktioner.
Har rensat massvis med kläder!!
Har lagt ut knappt hälften på tradera nu..

Nästan halva lördan satt jag vid datorn å la ut auktioner.
Ska bli så gott å bli av mä allt som man int har nytta av!
som bar ligger å tar en massa plats.
Allt kommer jag säkert int få sålt, men en del grejer har jag att fått bud på :)

Dä som jag int får sält får väl åk te Secend hand.
Ska själv dit idag en sväng å kik. Har jag tänkt..
Men drängen ä trött å snoret rinner så han kanske sömner.
Då hinner jagnog int dit idag.
Dom stänger tre..
Borde ha tid å åk dit.

Måst fix vinterdäck på bilen oxå!
Får väl gå ut på våra marker här å spana i nån hög om dä finns nått bra.
Finns nog några däck, men utan fälg!
Då måst man ju åk iväg te däckverksta å få hjälp mä å kräng.
Då reser dä 500 spänn..
Men va ska jag gör då?!
Måst ju ha vinterdäck på bilen!
Annars kan man ju int åk nånstans snart.
Men dä kanske ä lika bra.
Kan man sitt hem å int behöver man skjuts nånstans.
men uhj va drygt dä skull bli..
Int kunn åk dit man vill!
Skull få spunk av å sitt hem..
Int så bar å ta en promenad om man ska te mamma eller mormor.

Nej nu har jag int tid längre.
Affärerna väntar ;)
Hr lagt ut några auktioner som går ut idag.
om nån minut bar! :)

Håll tumman för hög slutsumma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0