04-10-2010

The big day för Kanelbullen,
men dä visst ni väl redan.
Had jag kunn så skull jag att ha bak buller idag.
Men nej...
Elvispen ska va mä om dä här ska bakas!
Dä ä att min trogna vän i köket dä.

Min ena dator ä iväg på lagning för fjärde gången på ett år nu!!
Surt värre.
Köp aldri märket MSI på datorer.
Fy fan sicken skit.
Int ens tangentbord funk ju som dä ska.
Då blir man sur..
Får väl se om dä int ska krävas en ny dator när den kommer tebaka.
Fan ta dom om dä int allt funker som dä ska då!

Appropå vän.
Min vän Sally ska säljas...
Jag kommer storgrin!!
Vi lär sälj av lite biler å köp oss en dieselbil nu.
John åker te Oslo på jobb, blir sisådär 50mil i vecka.
Åker jag å jobber blir dä 20mil på en dag.
Då rullar bensinen iväg fort..
Nån som vill köp min vän?
Älskade bil...:'(
Mång säger, man dä ä ju bar en bil.
Ja dä ä bar en bil!
Men en bil som har gått så jävla bra, aldri krångel.
Eller jo, lit.
En gång fick jag byt startmotorn.
Å en gång frös bilen för mej för att dom på verkstan klant sej rätt så rejält.
Dom had i mer vatten än glykol.
Int konstit bilen frös då.
Men dä fix te sej.
Sen har dä rullat å gått i ur å skur.
Kära bil.



Åh va jag kommer saknen bilen min.
Men, dä går nog över om jag får tag på en Chilirö 95 ;)
Snyggt värre dä :)
Men vi måst ju ha tag på en diesel oxå.
Får väl se va dä blir mä dessa bilaffäran.
Ni får väl kom å köp Sally om ni vill,
rätt köpare å pris så kanske snyggfälgan blir mä ;)

Men nu ska jag gå ut å bär in lite ve.
Vi hörs da!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0