13-10-2010

Satan i gatan va ont i ryggen man kan ha!!!
Skull tramp ner kopplinga, dä va som om nån körd kniven i mej!
Varje gång!
Gör en backstart då du..
Jämt då önsk jag att dä va en automat jag körd.

Ingen som ringt på bilen min än.
Får man åk fint ett tag te ;)
Vill helst int att nån ska ring heller.
Men tyvärr.. Lär ha iväg den.
Å dom andra åkdonen.

Skull gärn vill sälj bilen te nån man känner.
Dä ä som Per-Åke sa.
Säljer ju hellre bilen te dej än nån jag int känner.
Dom kommer bar gör skrot å skit av bilen.

Nu ä dä väl int all som gör dä.
Men lite sanning ä i dä han sa.

Blev ingen snö över vårt hus idag.
Men sisådär en mil norr över had dä kom lite vitt.
Dä va bar regn i lufta här.
Had tänkt bak idag, men nä.
Har int blev värst myck gjort mej idag får jag erkänn.

Börjer bli tomt i skåpa här hem..
Får nog bli en tur mot väst å storhandla efter att pengar trillat in.

Men nu ska jag lägg mej.
Å hoppes jag int har ont i ryggen imöra!

Hej hej.







aj som fan i hälvet va ont dä ska kunn gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0