25-10-2010

Va ett tag sen nu.
Har hänt lit under dagarna oxå.

Sålt Sally te Hagfors...
Sorg!
Men ho verker ha dä bra i sin nya familj.
Redan(!!) fått nya sommarsulor,
teåmä en fyrhjulsinställning.
Som int jag had kost på än för jag had int fått ihop den tusenlappen riktit..

Å så had han skick iväg hen på spabehandling en dag,
så ho trivs nog å mår gott.
Spabehandling menas mä oljebyte,
för er som int har bilen så kär som jag ;)

Så nu åker man Volvo...
Uhj va jag sakner Sally!!
Dä ä bilen som går gôtt ätter vägen dä :)
Har aldri vör volvo intresserad,
en gång för ganska läng sen.
Då kom jag på att jag skull köp mej en Amazon.
Mamma sa icke icke ICKE, va nog tur ho sa dä!

Vill ha en ny Saab...

Mmm.... :)
Finns i Karlshamn..
Kost ju baaaar 129.000:-
Lite väl myck för min ekonomi.
Men som sagt, men kan int ha allt här i livet.
Måst ju ha nått å dröm om.
Annars blir dä tråkit.

Å under tiden får man åk T5.
För er som int vet va jag mener.
En Volvo 855 T5.
Ganska snygg ä den ju
Finare än den grå 945a vi har.

Men nu ska jag nog gå ut å kik på en V40 som står här ut.
Den ska säljas.
8500:- å den ä din!
Nya däck bak, året-runt-däck
Ny framruta.
Bra bruksskick.

Men nu har jag int tid längre.
Vi får hörs en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0