29-10-2010

Idag va jag iväg å jobb en sväng.
Dä va minusgrader, skridskois, och sommarsulor!!
Tog några minuter mer än beräknat.
Men fram kom jag, välbehållen å mätt efter en stadi frukost!

Att dä ä så gott mä hemgarnerad skinka :)
Säger man så...?
Eller säger man julskinka?
Nää.. Får bli halloweenskinka ;)

Dä ä allti gott å kom iväg å jobb en dag, eller två.
Men idag va dä extra hårt!
Trött som en ask bregott.
La mej tidit, fick sällskap.
Snarkade sällskap.
Örk bar int sömn.
Runt tre nån gång slängd jag bena över sängkanten.

När dä va dax för lunch kändes dä riktit gott mä mat!
Lite energi för å örk mä resten av dagen.
Väl hem igen va dä int te å få nån ro å vila.
Å nää.

Men nu! 20.17
Drängen har fått en flaska kvällsmat så han ligger å smutter på den
Bar dä ä tomt ska jag dra ner ögonlocka så långt dä går!
Sova :) Längtar!!

Imöra blir dä fullt skôbb igen.
Mamma kommer på besök å John har slagit på stort.
Som han själv uttryckte dä.

Ja vi hörs väl nån dag.







Idag vet jag int riktit om jag blev impad.
Eller mest förskräckt.
Hur kör du bil egentligen.....?
Men dä ä nog ingen annan än du som lyckas få baaara pyspunka.

Skräckblandad förtjusning...?
Nja, mer skräck får jag nog säg.
Ta dä liiite mer försiktit nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0