08-09-2010

Känner mej inge vidare idag..
Förkylning på gång tro.
Lagom te mârten å allt.

Va iväg å koll på en bil härom dagen.
En V70som skull va i fint skick å väl påkostad.
Kom dit, vill knappt int gå ur min egen bil ens.
Fy... Rishög!!!
Jävla skojar gubbe!
Men jag titt väl på i stort sett allt å provkörd.
Den gick ju bra efter vägen, men uhj sicket vägljud dä va.
Kan nog va ett dålit hjullager bak.
Så inget bilköp blev dä för mej.
Får spana vidare.
Sally får rulla på ett tag te åt mej.
Men jag ska att sälj hen.
Nån som vill köp?

Drängen har fullt upp han.
Knallar runt här å plocker mä sina saker :)
För nån vecka sen va jag dåli å spydd å had mej.
Hela dagen va han så snäll å satt på golv å lekt.
Å kom upp å tjus lit i mellanåt :)
Men nyss..
Pussar i all ära.
Men en blöt saftpuss ä int dä goaste ;)

Nej nu får jag nog gå å fix lit mä matlåder som ska göres.
Vi får hörs da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0