01-01-2011

Ja gott nytt år då får man väl säg.
Mitt i all magsjuka..

Men idag mår jag något bättre.
Har kom ur sänga, ät frukost, vör te Toria.
Tej reda på nån annans spyhink å servat mä olika drycker.

Nej magsjukan har int lämnat oss än!!
Fyyyyyyy!!!!!!

Har väl aldri haft ett år mä så myck magsjuka som året 2010.
Dä nya året hoppes jag blir magsjuke-fritt.
Hoppas kan man ju..

Ja men nu ska jag vänta på att Axel kommer till världen :)
Ho har haft lite förvärkar :)
Spännande som fan :):):)
Å sen efter dä beräknas dä en tös,
hos ett annat par så klart.

Ja ni får nog vet vilka dä ä så småningom :)

Nu ska jag nog försök mas mej ut i dä fina vädret å åk pulka!
Medans den magsjuke pimplar okolsyrad cola å dyker ner i hinken mä jämna mellanrum.




Får nog börj funder lit på en årskrönika oxå :)
Mycke har hänt detta år bland alla magsjuka ;)
Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0