05-01-2011

Har blivit lite bloggande nu varje dag.
Int ofta dä händer.

Va ut på fejjan igår å koll runt lit.
Fick se två bilder..
Dä gav mej ett gott skratt!
Nått så kul har jag väl int sett på läng.
Tänk att dä lyckes å bli mä på bild ;)
Ja jäsicken :)
Detta lär jag vis Per-Åke!!

Ja idag då.
Har jag gjort nått jag aldri gjort förr.
Bak buller!
Kanelbuller(!!) å inga andra bullar... ;)

Va int så svårt som jag trodd dä kunn bli.
Mä tanke på att nån vill va mä, å ha sina leksaker mä.
Int en enda leksak i degen.
Om man int biter i en legobit sen förståss..
Lite väl mycke mjöl blev dä nog ikring oss.
Men den trogne dammsugern fick gå rond nummer tre för idag.



Nyligen jäst en stund i forman.
På mä penslat ägg å pärlsocker.



Blir int detta bra tro..?
Ännu ingen legobit, eller annan leksak.




Mmm :)
Detta lär jag att gör nån mer gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0