07-01-2011

En dag full av snö.
Som alla andra dager denna vecka..

Men idag har att den fula traktorn fått vis va den går för!
Den brummade att igång å efter nån timme va dä plogat.
Gott! Slipper man tramp ner all snö.
Eller som jag, kör ner snön mä bilen.
Men mä den bilen ä dä lätt å bli sittnes i snön.

Bakhjulsdrevet i så myck snö..
Då går dä int se gôtt all gånger.
Uhj va man får mölj inna man kommer iväg.
För övrigt så ä ju den bilen som en otyglad vildhingst.
Minsta lilla man åker liiiite för fort i korsning så står den på tvära.
Skull int gör mej nått om dä va ett antal sannsäcker i kofferten.
Då drar dä lite bättre.

Fast te vecka får jag ha framhjulsdrivet :)
Dä blir fint dä!
Måst nog försök fix lite ny musik som jag kan rocka lös te.
Börjer bli smått trött på den skiva som ä.

Förslag nån?
Helst int Lady Gaga, Jay Smith å sån där musik..
Tror jag ska satsa på Mike Ness denna gång.
Dä spörs.
Åker jag själv i bilen lär ni ju hör va dä blev för musik ;)
Da rocker jä gôtt serrni ;)
Ä drängen mä, då rockar vi lite lugnare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0