08-01-2011

Sånt är livet, sånt är livet
Så mycket falskhet bor det här
Den man förlorar, vinner en annan
Så håll i vännen som du har kär


Jag älsker den låten!!
Speciellt när Maria Lundqvist sjunger den.
I filmen Rallybrudar.
Jävlar va bra ho gör den!
Den låten ä mä på min nya "bil-skiva"
Finns dä nått bättre än å åk bil själv å vri på stereon?
Ingen som hör hur man vrålar ut sin egen sång.


Han fick en annan, jag har sett dem.
Han verkar lycklig och hon är ung
Det jag har lärt mig, är just detta,
När hjärtat svider, sjung åh sjung


Har den att inlagd i telefon så jag hör på den just nu :)
Mina hörlurer te den blev lite smått trakaserade..
Fick tag på nya å jösses så bra dä blev!
Nu kan jag hör i bägge öra samtidit igen.
Int behöver jag vri på volymen så myck heller.
För nu fanimej hörs dä igen!

Å så tar vi i ifrån tårna nu!!

Hans gamla kärlek, har fått korgen
Hon undrar säkert vem jag äääääääääääääääääääär.

Jäääääääävlar va bra låt :)

En bild från filmen Rallybrudar.
Har ni int sett den, GÖR DÄ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0