15-01-2011

Patetisk..
Kan man säg annat om dej?
När fan ställd du upp på oss senast?
Eller rättare sagt, har du nånsin ställt upp på oss?
Att du har mage å ring hit å be om hjälp!

Vi tar dä väl på ren svenska va?
Din jävla nolla du kan kyss dej själv HEJDÅ
vi vill int ställ upp på dej.

Så. Nu har jag fått ur mej lite skit.
Gott dä.


Annars då?
Jo då.
Funderer på hur jag ska gör imöra..
Skippa dä ena för å gå på dä andra..?
Skull ju vill gå på bägge, men dä går int.
Man kan ju int del på sej.
Som dä ser ut nu så får jag nog säg nej tack för inbjudan.
Men än ä dä ju int sönda!
Mest lockande ä dä som va tänkt först.
Va ju så läng sen..
Har sett fram emot dä.
Får koll lit på internet å se om dä ä nått jag ska ha.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0