19-01-2011

Tack å hej mä dej (ditt värdelösa) strykjärn!!
Skull stryk gardiner idag.
Jämt sååå bra gick dä.
Dä börj ju ganska bra,
lite vatten som läckt.
Brydd mej int så myck om dä.
Blev bar mer å mer.
Te sist rann dä ju nästan rätt igenom.
Sen blev dä ju int ens varmt!
Halva gardin blev struken.
Suck..
Va in på secend hand å koll,
men dä va inget där.
Har int lust å köp ett nytt!
Dä finns väl loppis man kan gå å kik på annars.

Om ni nån gång funderer på å köp ett sladdlöst strykjärn så gör int dä.
Dä tar sån tid inna man fått en gardin klar.
Värmen går ur dä för fort å dä går segt inna dä blir varmt igen.

Imöra ska jag iväg å kik på nått kul :)
Kul å kul..
Dä ska bli kul å se på sånt iaf!
Att dä ska va så svårt å hitt rätt.
Just den sorten vill jag ha.
Lit vet jag ju hur jag vill ha dä.
Men vilken uppfyller mina forväntningar...?

Vem vet...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0