31-01-2011

Jag som had hoppes på att magsjuka int skull slå till i år.
Jag hoppades iaf!
Den har slagit te mä dunderkraft i stöga här nu..

Kevin ä helt slut!
Han spyr å gör i bjöla i parti å minut.
Cola, blåbärssoppa å vindruver.
Nej, dä går int ner alls.
Päronsaft går bra.
Tur han dricker iaf.
Allt han äter kommer ut lika fort.
I nån ände..

Nej va tråkit..
Har ju inge kul å berätt om.

Har bestämt, eller kom på iaf vilken modell jag vill ha nu :)
En röd skull bli fint dä.
Men..
Svart får ju gå bra om dä så ä.
Men så dyr då!
Nej.
Blocket nästa.
Blocket en sväng varje dag faktist.
Fick ett tips på mailen härom dagen.
Men fy trôôôn..
Den va int i min smak.

Nej nu ska jag gå å plock ur diskmaskin.
Bäst å pass på när Kevin tar en liten lur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0